PII Secundària
IES : PLA INDIVIDUAL INTENSIU DE TREBALLCURS: 2007-2008NOM : COGNOMS:
NOI ÿ NOIA NIVELL: EDAT:
DATA D’ARRIBADA A CATALUNYA:
DATA DE MATRICULACIÓ AL CENTRE:
ENTRADA A L’AULA D’ACOLLIDA:
SORTIDA DE L’AULA D’ACOLLIDA:
DATA D’INICI DEL PLA INDIVIDUAL INTENSIU:
FINALITZACIÓ DEL PLA INDIVIDUAL INTENSIU:
1 DADES ACADÈMIQUES
Responsables : tutor/a de l’aula d’acollida i tutor/a de l’aula ordinària
ESCOLARITZACIÓ
Escolaritzat d’origenð NO ð SÍ
On?
Freqüència: ð Regular ð Irregular
Llengua d’escolarització:
Escolaritzat fora de Catalunyað NO ð SÍ
On?
Freqüència: ð Regular ð Irregular
Escolaritzat a Catalunya ð NO ð SÍ
On?
Freqüència: ð Regular ð Irregular
Prové del centre:
Curs:ÿ amb totes les matèries aprovadesÿ amb matèries suspeses (indiqueu quines):
ÿ amb totes/la majoria de matèries suspeses
Observacions:
DIAGNOSI INICIAL Data:
Pertany al grup: 1 2 3 4 5 6 7 8
Avaluació Inicial Àrees Instrumentals
Coneixement de la L1: ð Molt ð Força ð Poc ð Gens
Coneixement de l’alfabet llatí:
ð Molt ð Força ð Poc ð Gens
Matemàtiques: ð 8 anys ð 10 anys ð 12 anys ð 14 anys
Presenta NEE? ð SÍ ð NO
AVALUACIÓ DEL NIVELL A2 DE LLENGUA Data:
Puntuació màxima Puntuació mínima de superació Puntuació obtinguda
Comprensió oral 43 34
Expressió oral 42 30
Interacció oral 6 4
Hab. comunicatives 12 8
Comprensió lectora 51 40
Expressió escrita 68 50
2 CONTEXT SOCIOFAMILIAR
Responsable: tutor/a de l’Aula ordinària
Nom i cognoms:Lloc de naixement:
Data de naixement:
Nombre de germans:
Llengües familiars:
Altres llengües que coneix:
Procés migratori:
Context familiar
Context socioeconòmic
Aspectes socioemocionals
Altres informacions
3 FULL DE SEGUIMENT INDIVIDUAL
Responsables: tutor/a de l’aula d’acollida i i tutor/a de l’aula ordinària
Alumne/a: Curs:
Aula Acollida * Aula Ordinària Tractament de la diversitat Adaptació curricular
Trimestres 1 2 3 4 5 6 1 2 3 4 5 6 1 2 3 4 5 6
Llengua catalana AAAO
Llengua castellana
Anglès
Matemàtiques
Ciències naturalesa
Ciències socials
Música /Ed. V. I plàstica
Ed. Física
Tecnologia
Ètica
Tutoria
C. Variable trimestral
C. Variable anual
C. Síntesi (anual)
* A l’aula d’acollida, s’hi imparteix llengua catalana intensivament amb metodologia L2
4 NECESSITATS EDUCATIVES I ORIENTACIONS METODOLÒGIQUES
Responsables: tutor/a de l’aula d’acollida i tutor/a de l’aula ordinària
Llistat de necessitats educatives
1 7
2 8
3 9
4 10
5 11
6 12
Orientacions metodològiques
5 SEGUIMENT I AVALUACIÓ DEL PLA INDIVIDUAL INTENSIU
Responsables: Junta d’avaluació
Alumne/a: Grup: Curs acadèmic:
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Actuacions i criteris d’avaluacióAula d’acollida:Aula ordinària: Actuacions i criteris d’avaluacióAula d’acollida:Aula ordinària: Actuacions i criteris d’avaluacióAula d’acollida:Aula ordinària:
Acords i objectius per al 2n trimestre Acords, previsió per al curs vinent i objectius per al 3r trimestre Acords i objectius per al curs vinent
5 SEGUIMENT I AVALUACIÓ DEL PLA INDIVIDUAL INTENSIU
Responsables: Junta d’avaluació
Alumne/a: Grup: Curs acadèmic:
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Actuacions i criteris d’avaluacióAula d’acollida:Aula ordinària: Actuacions i criteris d’avaluacióAula d’acollida:Aula ordinària: Actuacions i criteris d’avaluacióAula d’acollida:Aula ordinària:
Acords i objectius per al 2n trimestre Acords, previsió per al curs vinent i objectius per al 3r trimestre Acords i objectius per al curs vinent
6 SEGUIMENT DE L’ESCOLARITZACIÓ DURANT L’ANY POSTERIOR A LA SORTIDA DE L’AA
Responsables: Junta d’avaluació
Alumne/a: Grup: Curs acadèmic:
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Adaptació al grup:Matèries que pot seguir sense adequacions:Matèries que pot seguir amb adequacions:Dificultats: Adaptació al grup:Matèries que pot seguir sense adequacions:Matèries que pot seguir amb adequacions:Dificultats: Adaptació al grup:Matèries que pot seguir sense adequacions:Matèries que pot seguir amb adequacions:Dificultats:
Acords i objectius per al 2n trimestre Acords, previsió per al curs vinent i objectius per al 3r trimestre Acords i objectius per al curs vinent
Etiquetes de comentaris: Documents PII
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]
<< Inici